ПАТОЛОГИЯНЫҢ КӘСІБИ ТРЕНАЖЕРЛЕРІ: ЖАҢА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МҮМКІНДІКТЕР

Алынды: 05.04.2023 / Қабылданды: 09.08.2023 / Онлайн жарияланды: 31.08.2023
ӘОЖ 311.42
DOI 10.53511/PHARMKAZ.2023.21.62.019
С.А. Мұсабекова1, К.Э. Мхитарян1, Х.Р. Абдикадирова1, Р.М. Дусмаилов 1
1«Қарағанды Медицина Университеті» КеАҚ, Қарағанды қ., Қазақстан

ПАТОЛОГИЯНЫҢ КӘСІБИ ТРЕНАЖЕРЛЕРІ:
ЖАҢА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МҮМКІНДІКТЕР

Түйін: Практикалық медицинаға цифрлық технологияларды белсенді енгізу медициналық ЖОО-да оқыту кезінде оқыту әдіснамасын қайта қарауға алып келеді. Медицинадағы сапалы білім беру үдерісінің
маңызды құрамдас бөлігі виртуалды тренажер ретінде пайдалану арқылы шындыққа жақын жағдайларда жұмыс істеу мүмкіндігі болып табылады. Оқытудың көмекші интерактивті және цифрлық әдістерін енгізу оқытудың әдістемелік мүмкіндіктерін кеңейтеді және клиникалық ойлауды дамытуға ықпал
ете отырып, оқытудың шынайылық деңгейін арттыруға мүмкіндік береді.
Зерттеу мақсаты: патологияны оқытуда болашақ дәрігердің клиникалық ойлауын қалыптастыру үшін
интерактивті цифрлық платформалар мен оқыту әдістерін біріктірудің тиімділігін бағалау.
Материалдар мен әдістер. Likert (n=256) сауалнамасын қолдана отырып зерттеу үлгісін Қарағанды
медицина университетінің 3 курс студенттері құрады. Үлгіге 19-22 жас аралығындағы еркектердің 46,6%
және әйелдердің 53,4% кірді. Респонденттер эксперименттік топқа (n=128) бөлінді, онда патология сабақтары 3D «Вирхов» патология конструкторы мен ToupCam микроскопына арналған сандық камераны және материалды тек дәстүрлі форматта жарық микроскопиясын қолдана отырып зерттеген бақылау тобын (n=128) қолдана отырып өтті.
Нәтижелер. Орташа мәндерді талдау интерактивті бағдарламаларды қолдана отырып оқитын респонденттердің оқыту әдістемесі, оқыту әдістемесінің білім беру құндылығы, болашақта білімді игеру тұрғысынан оқыту әдістемесінің пайдалылығы сияқты оқытудың аспектілеріне қанағаттанатынын көрсетті. Аталған санаттағы білім алушылардың тестілеудегі күйзелісі цифрлық патологиямен жұмыс тәжірибесі жоқ респонденттерге қарағанда төмен болғандығы атап өтілді.
Қорытынды. Цифрлық оқыту әдістері біріктірілген респонденттер білім мен дағдыларды жақсартудың субъективті сезіміне ие.
Түйінді сөздер: патологиялық анатомия, оқыту әдістері, цифрлық патология, тренажерлер, виртуалды микроскопия, білім беруді цифрландыру, дәстүрлі тәсілдер.

СПИСОК ЛИТЕРАТУРЫ
1 Kobyakova O.S., Deev I.A., Kulikov E.S. et al. Chronic non-communicable diseases: effects of the combined influence of risk factors. Preventive medicine.
— 2019;22(2):45-50.
2 Драпкина О.М., Концевая А.В., Калинина А.М., Авдеев С. Н., Агальцов М.В. и др. Профилактика хронических неинфекционных заболеваний в
Российской Федерации. Национальное руководство // Кардиоваскулярная терапия и профилактика. — 2022. — №21(4).- С.32-35.
3 Баланова Ю.А., Имаева А.Э., Концевая А.В., Шальнова С.А., Деев А.Д., Капустина А.В., Евстифеева С.Е., Муромцева Г.А. Эпидемиологический
мониторинг факторов риска хронических неинфекционных заболеваний в практическом здравоохранении на региональном уровне. Методические
рекомендации. — М., 2016. — 111 с.
4 Антипов М.О. Эпидемиологическая и социальная значимость болезней органов пищеварения инфекционной природы / Инфекционные болезни в
современном мире: эволюция, текущие и будущие угрозы: сборник трудов XI Ежегодного Всероссийского Конгресса по инфекционным болезням с
международным участием (Москва, 1-3 апреля 2019 г.). — М., 2019. — С.14.
5 WHO Global Action Plan to Increase Physical Activity for 2018- 2030 Increasing the level of activity of people to promote health in the world. https://apps.
who.int/iris/bitstream/ handle /10665/279655/ WHO-NMH-PND — 18.5.
6 Chessa L, Carta MG, Melis A, Spolverato G, Littera R, Perra A, Onali S, Zorcolo L, Restivo A. Gastrointestinal coronavirus disease 2019: epidemiology,
clinical features, pathogenesis, prevention, and management. Expert Rev Gastroenterol Hepatol. — 2021;15(1):41-50.
7 Здоровье населения Республики Казахстан и деятельность организаций здравоохранения в 2011 году: Стат.сб. — Астана, 2012. — 320 с.
8 Здоровье населения Республики Казахстан и деятельность организаций здравоохранения в 2012 году: Стат.сб. — Астана, 2013. — 316 с.
9 Здоровье населения Республики Казахстан и деятельность организаций здравоохранения в 2013 году: Стат.сб. — Астана, 2014. — 356 с.
10 Здоровье населения Республики Казахстан и деятельность организаций здравоохранения в 2014 году: Стат.сб. — Астана, 2015. — 360 с.
11 Здоровье населения Республики Казахстан и деятельность организаций здравоохранения в 2015 году: Стат.сб. — Астана, 2016. — 358 с.
12 Здоровье населения Республики Казахстан и деятельность организаций здравоохранения в 2016 году: Стат.сб. — Астана, 2017. — 354 с.
13 Здоровье населения Республики Казахстан и деятельность организаций здравоохранения в 2017 году: Стат.сб. — Астана, 2018. — 354 с.
14 Здоровье населения Республики Казахстан и деятельность организаций здравоохранения в 2018 году: Стат.сб.- Нұр-Сұлтан, 2019. – 324 с.
15 Здоровье населения Республики Казахстан и деятельность организаций здравоохранения в 2019 году: Стат.сб. — Нұр-Сұлтан, 2020. — 324 с.
16 Здоровье населения Республики Казахстан и деятельность организаций здравоохранения в 2020 году: Стат.сб. — Нұр-Сұлтан, 2021. —324 с

количество просмотров / 👁 644

Оставить ответ

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *